در آنلاینهای گرم تابستان به میزان کافی آب بنوشید


در آنلاینهای گرم تابستان به میزان کافی آب بنوشید

با توجه به گرمای تابستان میزان آب بدن بر اثر تعرق کاهش می‌یابد که موجب  اختلالات عصبی می‌شود، آب یکی از مهم‌ترین نیازهای بدن است که از طرق مختلف و از مواد غذایی و میوه و ترکاری تامین می‌شود.
 نوشیدن ۶ تا ۸ گیلاس آب در آنلاین برای سلامت بدن لازم است و باید برای جلوگیری از کم آبی بدن در زمینه سلامت افراد، آب به میزان کافی مصرف شود.
در فصل تابستان به دلیل تعرق زیاد، نوشیدن مایعات و به ویژه آب در این فصل بیشتر از سایر فصل‌ها توصیه می‌شود.
کودکان و نوجوانان به علت تحرک و فعالیت جسمانی زیاد و تعریق بالا نیاز به مایعات بیشتری دارند.
افراد بالای ۵۵ سال نیز دیرتر از زمان واقعی که بدن‌شان به آب نیاز دارد احساس تشنگی می‌کنند و رغبت زیادی به مصرف آب و مایعات از خودشان نشان نمی‌دهند، بنابراین باید برای جلوگیری از بآنلاین گرمازدگی، آنلاینانه حداقل به میزان کافی آب بنوشند.