مرکزمعلومات و پذیرش اداره دادستانی کل افتتاح شد


مرکزمعلومات و پذیرش اداره دادستانی کل افتتاح شد

اداره دادستانی کل با افتتاح مرکز معلومات و پذیریش می‌گوید که این اداره تلاش می‌کند تا از این طریق خدمات بهتری را برای مراجعه کنندگان ارایه کند.

به گزارش نیوزگزای وستر؛ فرید حمیدی دادستان کل کشور امآنلاین چهارشنبه (۹ جوزا) در مراسم گشایش مرکز معلومات و پذیرش، هدف از ایجاد این مرکز را ارایه معلومات به مراجعین، بلند بردن سطح خدمات و رسیدگی فوری به شکایات مردم عنوان کرد.

آقای حمیدی تاکید کرد، ایجاد این مرکز، مردم و اداره دادستانی کل را قادر می‌سازد تا به گونه مستقیم و بدور از واسطه گرایی ارتباط برقرار نموده و مشکلات شان را حل کنند.

 وی بیان داشت که با ایجاد مرکز پذیرش، مردم از سرگردانی رهایی یافته و اداره دادستانی کل از رسیدگی به کارهای مردم زودتر با نیوز می‌شود. وی گفت که پس از این مردم و رسانه‌ها می‌توانند معلومات شان را در زمینه کارکردهای اداره دادستانی کل از طریق مرکز معلومات این اداره به دست آورند.

به گفته او در مرکز معلومات و پذیرش این اداره، خدمات فوتوکاپی رایگان و تلفون نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت ثبت معلومات گفت که مرکز معلومات و پذیرش می‌تواند اداره دادستانی کل را در زمینه برنامه ریزی دقیق و تعیین اهداف کاری آن، کمک کند.

همزمان با این، عبیدالله بارکزی رییس کمیسیون سمع شکایات مجلس نمایندگان، با استقبال از ایجاد مرکز پذیرش در اداره دادستانی کل گفت که این مرکز می‌تواند در زمینه استحکام روابط مردم و اداره دادستانی کل موثر واقع شود.

فیض محمد عثمانی وزیر حج و اوقاف نیز از کارکردهای اداره دادستانی کل تقدیرکرده گفت که تمام ادارات دولتی باید کوشش کنند که چنین مرکزی را بخاطر دسترسی به معلومات  در اداره‌های خویش ایجاد کنند تا برای مراجعه کنندگان سهولت ایجاد شود.

عبدالاحمد حسینی- نویسنده وستر